System Fraktali Handlu Elektronicznego


Proste Forex Fractals Trading Strategy. Fractals wykorzystywane w połączeniu z innymi narzędziami analizy technicznej może dostarczyć wiarygodnych sygnałów do zakupu i sprzedaży walut Oto mój prosty fraktalna strategia forex, aby wskazać potężne wpisy na rynku. Preferred Time Frame s 1 godzina wykresu i powyżej par walutowych główne kursy walutowe sesje giełdowe wszystkie 50 mnożonej średniej ruchomej 50 EMA. Bill Williams wskaźnik fraktalny standardowy wskaźnik forex. Zalenia krótkoterminowe patrz przykład poniżej.1 Transakcje cenowe poniżej 50 EMA 2 Zaczekaj na nieudany wzorzec fraktalny, aby zakończyć w pobliżu 50 EMA 3 Użyj niedźwiedzich wzorach świecowych lub innych narzędziach, aby potwierdzić handel przed krótkim wyprzedzeniem przy zamknięciu świecznika 5 4 Potwierdzenie handlu Jeśli tak, wpisz krótki przy końcu świecznika 5 i zatrzymaj stop loss 3 pipsy ponad fraktalna świecznik 3 5 Użyj własnego profit lub użyć współczynnika ryzyka do wynagrodzenia 1 2 lub lepszego. Przykładowy prosty Forex Fractal Trading Strategy. Formalny wzór Fractal pojawił się na wykresie powyżej i a okolice 50 EMA Handel potwierdzona pojawieniem się nieprzyjemnego wzorca świecowego 3 4 Krótki handel został wprowadzony na 1 3934. Zgodnie z zasadami handlu stop loss został umieszczony 3 pipsy powyżej Fractal candle w 1 3975 Całkowite ryzyko na rynku wyniosło 41 pipsów rozprzestrzeniło się 1-2 pipsów. Okazało się, że był to dobry sygnał do sprzedaży pary pary euro. Para przeniosła 175 pipsów w krótkim kierunku Szczęśliwe pipsy.1 Handel wartościami powyżej 50 EMA 2 Zaczekaj dla upragnionego wzoru fraktalnego, aby ukończyć w pobliżu 50 EMA 3 Użyj wzorców uporządkowanych świeczników lub innych narzędzi, aby potwierdzić handel przed wyjazdem długi 4 potwierdzenie handlu Jeśli tak, wprowadź długie i zatrzymaj stop loss 3 pipsy powyżej fraktalna świecznik 5 Użyj własnego profit lub użyj współczynnika ryzyka do wynagrodzenia 1 2 lub lepszego. Pobierz analizator Forex PRO za Darmowy Today. Thread Wielki Fakturalny wskaźnik EUR Trading System Pomoc Too Please. Great EUR EUR Fraktalna wskaźnik systemu handlowego Pomoc Too Please. First i przede wszystkim I chciałby dziękuję wszystkim regularnym uczestnikom tego forum za wszelką pomoc, jaką dają ludziom takim jak ja, chcąc stawić czoła ich roszczeniu na rynku Forex. Opracowałem strategię pary EUR w USD, która w ciągu ostatnich dwóch tygodni testowania ponownie Ta para, wyprodukowała około 350 - 400 pestek Wiem, że jest to chyba jedyne w swoim rodzaju wystąpienie, ale potencjał jest tam, aby stać się spójnym i lukratywnym systemem. System, jak stwierdziłem, jest dla mnie dość nowy, więc jeśli masz więcej doświadczeń prosimy o dodanie lub zabranie tak, jak widać. Używam oprogramowania VT Trader dla tego systemu Zaczynamy od załadowania wykresu 30 min dla pary EUR USD Z tego miejsca przejdź do Trading Systems i załaduj VT-Fractal Trading System z normalnymi ustawieniami. Następnie załaduje się wykres 4 godzin dla tej samej pary i doda paraboliczny wskaźnik SAR do tego. To pokazuje nam, jaka jest tendencja do pary. Powrót do wykresu 30 min zobaczy linie czerwone i niebieskie, kiedy rynek był albo uparty, albo b earish, jak również czerwone i niebieskie strzałki Ten system działa na liniach, więc ignoruj ​​dostarczone strzałki. Sygnał wejścia pojawia się, gdy linia pojawia się w tym samym kierunku co tendencja na wykresie 4-godzinnym niebieska linia i trend wzrostowy na parabolicznym SAR. To jest, gdzie jest to do własnego osobistego handlu smak Osobiście dla mnie, chciałbym ustawić SL 20 pipsów od mojej ceny wejścia Z tego miejsca, czekam na linię do pojawienia się z przeciwnym kolorem ex enter na niebieskiej linii, wyjść na czerwony, niezależnie od tego, co mój zysk lub strata byłaby wtedy poczeka na mój następny sygnał wejściowy. Ta strategia jest nastawiona na utrzymanie niskich strat i złapanie długich trendów prawie od początku do końca. mógłby mi zarobić ponad 200 pipsów. Niektóre transakcje zostaną zakończone za kilka godzin, inne potrwają dzień lub dwa. Następnie, ostatnia rzecz Mój harmonogram nie pozwala mi zawsze być na moim komputerze, gdy sygnał jest wysyłany , a tym samym nie pozwalając wypróbować tego systemu w pełnym zakresie Platforma transakcyjna VT nie ma możliwości wysyłania zewnętrznego sygnału z telefonu komórkowego, gdy ktoś jest trafiony. Zastanawiałem się, czy ktoś mógłby wziąć ten system obrotu z VT Trading i zaimportować go do niestandardowego wskaźnika na platformie MetaTrader 4 może zapewnić Ci formułę, jeśli nie masz dostępu do niej, a ja nawet chętnie płacę za kogoś, kto ją utworzył, daj mi znać o swojej cenie, zanim ją utworzysz. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły, to gdzie Mogłem to zrobić Bardzo by to docenić Mój czas reakcji może wynosić kilka godzin na Twoim stanowisku, więc bądź cierpliwy. Dziękuję, Kevin. Last edytowany przez kevmey030606 12-29-2007 w 01 12 AM. Fractal Trading System naprawdę działa Dlaczego te systemy fraktali biorą kupy na fraktale i sprzedaje się na fraktale? Wizualnie pojawia się, przynajmniej dla mnie, że fraktalna w górę powinna naprawdę funkcjonować jako sygnał sprzedaży, a fraktalna fala powinna funkcjonować jako sygnał sprzedaży, jeśli jest sygnał fraktalny umieszczony powyżej ceny i zniżki jest Fałszywy sygnał umieszczony poniżej ceny Wydają się być znacznie bardziej zgodne z byciem sygnałem odwracania niż sygnałem kontynuacji. Jestem ciekawy, w jaki sposób ekspert wymyśliłby podjęcie sygnałów w ten sposób każdy zainteresowany próbami. Fractal jest używany jako sygnał kupna, gdy robi się zepsuty do góry, a nie gdy jest tworzony vice versa dla fraktali w dół.

Comments

  1. Osobiście wolę pracować z instaforex review platforma, bo uważam, że jest najbardziej niezawodna. Firma zapewnia szeroki wybór usług i wysoką jakość.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts